12 March 2013

Salah Siapa Sebenarnya

Posted by   on

Salah Siapa Sebenarnya | Lama juga SA tidak update entri baru, rasanya dekat 1 minggu blog dibiar tanpa update. Penggunjung Blog ini masih tetap mantin mungkin disebabkan SEO yang SA belajar dari blogger Otai.

Kali ini SA kongsi sedikit dengan anda 1 video yang patut ditonton untuk kita fikir-fikirkan. SA telah menonton berulang kali kerana ianya memang satu informasi yang sangat betul.


Salah Siapa Sebenarnya ? Itu satu persoalan yang di utarakan dalam video ini. Video ini memaparkan kenapa orang Melayu tidak mampu bersaing dengan bangsa lain di Negara sendiri. Sedangkan Mejoriti rakyat negara ini adalah Melayu.

Ianya juga memberi gambaran sifat orang Melayu sendiri di tanah air. Selalu mengharapkan pertolongan Kerajaan dalam pelbagai perkara. Apa kata anda tonton sendiri, mungkin ia akan memberi kesedaran pada anda yang masih dibuai mimpi.



Hakikat yang harus ditelan oleh orang melayu pada hari ini. Terpulang pada diri kita sendiri sama ada nak lihat generasi akan datang meneruskan legasi yang kita tinggalkan hari ini dalam keadaan yang bertambah baik atau keadaan yang lebih parah di tanahair sendiri.-sumber-

  1. Salam,
    Nak komen pun malu...diri sendiri pun Melayu.
    Yg baik jadi teladan yg buruk jadikan lah sempadan.

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter