05 January 2013

Broadband Wifi Sudah Habis?

Posted by   on

Broadband Wifi Sudah Habis? | Rasa rimas bila memakai topeng. Sudah seperti berkerja di Hospital. Tidur, Berjumpa kawan dan jiran, bershoping dan memandu pun kena pakai topeng. Apa boleh buat, yang penting SA tidak sebarkan pada orang lain virus TiBi ni...Ikuti cerita SA dengan tekan SINI..

SA berniat untuk menukar broadband cucuk dekat laptop ke Broadband Wifi. Broadband Wifi senang dibawa kemana-mana dan mudah digunakan untuk Smartphone. Tidak perlu langgan pakej yang merugikan yang di tawarkan pihak Telco.


SA pergi ke Maxis Center untuk mendapatkannya, tapi hampa rasanya. SA terlewat beberapa minit kerana Device Broadband Wifi baru sahaja habis. SA pergi ke maxis center lain, Nasib SA tetap sama di 3 lokasi Maxis center.

Nampaknya Device Broadband Wifi dari maxis laku seperti pisang Goreng. Mungkin kerana Pakej yang diberi sangat menguntungkan pengguna.(boleh Rujuk SINI).

Mungkin ini bukan rezeki SA untuk memiliki Device Broadband Wifi dari maxis. SA simpan dahulu duit untuk cuba nasib hujung bulan ini untuk mendapat Device Broadband Wifi dari maxis.

p/s : Dugaan Tahun 2013 sangat hebat SA terima. SA akan laluinya dengan penuh keazaman. Allah tidak suka orang yang merungut dengan dugaan yang diberi..

  1. iman dulu gne mxs tapi yg cikai punyer lu zmn2 berokbnd bese2 je. pah 2 serik nk gne dh

    ReplyDelete
  2. tak rugi bersabar, mungkin rezeki bukan disitu :)

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter