22 January 2013

Hadiah Tiket Penerbangan Dari Santai Leeza

Posted by   on

Hadiah Tiket Penerbangan Dari Santai Leeza | Hampir seminggu tidak dapat update post kerana kesibukan urusan harian serta kesihatan yang perlu diperiksa.

SA telah menerima hadiah dari Blog Santai Leeza hasil contest yang dibuat beliau. SA hanya memenangi saguhati sahaja dalam contest beliau. Saguhati pun ok juga, ianya menambah koleksi hadiah SA sepanjang berblog. Sudah banyak SA dapat hadiah dari contest dan segman yang di ikuti.

Hadiah saguhati dari Santai Leeza merupakan tiket penerbangan. Tiket Penebangan tu siapa hendak bagi pada pemenang saguhati. Kalau tidak percaya boleh lihat pada gambar dibawah...


Tiket penerbangan ke Blog Santai Leeza sahaja bukannya tiket penerbangan ke luar negara atau luar negeri. Ini lah hadiah saguhati yang di beri Santai Leeza replika tiket penerbangan First Class untuk pernebangan 'pergi dan Balik' ke Blog beliau.

Tidak kira besar atau kecil hadiah yang diberi dalam contest atau segman yang dibuat oleh blogger, yang penting ianya dapat mengeratkan hubungan sesama blogger dan sambil itu dapat meningkatkan trafik. Hargai setiap hadiah yang diterima sebagai kenangan semasa atau ketika berblog..

p/s : Hadiah sudah hampir seminggu dapat, sekarang baru nak update..(^^)

  1. share2 la bro LOL

    7 Cara Promote Blog Anda Dengan Mudah & Berkesan Klik Sini !
    28 Cara Mudah dan Halal Menjana Duit Dengan Blog Klik Sini !
    Top 35 Tempat Untuk Dapatkan Trafik Ke Blog Klik Sini !

    ReplyDelete
  2. hadiah kecik ke besar janji rezeki. thniah.:)

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter