15 January 2013

Popular Post Minggu Pertama

Posted by   on

Popular Post Minggu Pertama | Sepanjang berblog mesti ada Post yang Popular di kalangan pencari di laman carian. Post yang Popular biasanya di cari berulang kali di laman carian kerana mempunyai info yang unik atau menarik.

- Popular Post Minggu 1 -
Popular Post yang selalu mendapat tarikan dalam blog ini ialah "Download | Boboiboy Musim 2" yang mendapat pencarian tertinggi di dalam blog. Tahun lepas "Download | Boboiboy Musim 2" juga tempat pertama Popular post. Animasi action dan comel menjadi tarikan pengunjung untuk sedut selepas Upin & ipin.

Kedua yang Popular berkaitan "Rokok Elektronik Untuk Perokok Yang Ingin Berjimat".  Keyword untuk carian ini pelbagai hingga ayat pelik-pelik pun ada. Kebanyakan berkaitan dengan Rokok Elektronik, mungkin perokok mencari alternatif baru bagi menjimatkan kos merokok.

Ketiga Popular Post berkaitan SEKS, secara jujur hanya cerita sahaja dan tiada unsur seks yang diterapkan. Tajuk "Abang Sakitnya!! | 18sx" nampak seperti berkaitan seks tetapi satu permainan minda untuk pembaca.

Keempat Popular Post berkaitan kisah "Majalah 3 Menipu Penonton" mengenai siaran bertajuk AES. Cerita menyalahkan penunggang motor berkuasa besar menunggang secara berbahaya dan pemandu kereta yang berlumba. Kisah ini telah diputar belit kenyataan sebenar bertujuan untuk bodek kerajaan mengenai AES.

Terakhir Popular post berkaitan "preview Broadband Prepaid dan Mobile Internet Maxis". Ini adalah ulasan SA mengenai Broadband Prepaid yang pernah digunakan untuk ber Broadband.

5 Popular Post ini banyak membantu memberi blog SA traffic. Banyak Traffic datang daripada web pencarian dikala SA tidak sempat blogwalking. SEO juga banyak membantu dari segi traffic dengan pelbagai keyword dari pencarian telah datang ke blog ini. Terima Kasih juga kepada penggunjung setia blog jiwasyamsul.

  1. hebat2..siap ade penerangan.. :)

    ReplyDelete
  2. @Asma Dinie terang ckt br lah ade perasaan org lain utk bace post tu nnti..

    ReplyDelete
  3. @SyAmSuL AnUaRboleh sy tahu mcmane nak centerkan nombor2 kat tepi tu..dlm blog sy ianya enget ke tepi..

    ReplyDelete
  4. Blogwalking dengan cara mudah - http://jomblogwalking.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow... hebatnyer... leeza masih kena belajar seo...... wlpn entri ni tak sebut pasal seo.. tp mcm ada kaitan pd pandangan leeza. ker leeza salah.. maaf saya baru belajar.

    ReplyDelete
  6. @Asma Dinie saya msh tidak dpt punca ianya jd senget..

    ReplyDelete
  7. @Leeza dayasari [santai leeza] btl pn..mmg berkaitan dngn seo.. cuma xdterangkn shj..

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter