02 April 2013

Promosi Air Asia 2013

Posted by   on


Promosi Air Asia 2013 | Malam ini AirAsia membuka tempahan untuk anda melancong didalam negara dan di luar negara. AirAsia Memberikan 2 Juta tempat duduk percuma manakala Airport Taxs dan Fees Apply serendah RM28.

Booking bermula pada 2 April - 7 April 2013 manakala waktu perjalanan pada 1 Jan - 30 April 2014. Bagi yang merancang untuk melancong pada tahun depan boleh dapatkan di Air Asia. Kalau lambat promosi akan habis dengan segera.

Untuk promosi dalam negara anda boleh lihat gambar dibawah. Manakala untuk ke luar negara anda kena lihat sendiri di laman sesawang Airasia.



SA cuba untuk booking bermula dari pukul 1200am hingga sekarang masih tidak dapat lagi masuk ke laman Booking. Laman web yang sentiasa masuk untuk Booking adalah " AirAsia Waiting Room". Rupanya ramai yang tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan promosi HEBAT dari AirAsia.

Tekaan SA, Seat percuma akan habis dalam masa 2 Jam dari masa promosi ini bermula. Maklumlah, promosi ini bukan dalam Malaysia sahaja tetapi di Negara lain juga. Bagi yang berjaya Booking SA ucapkan Tahniah dan Selamat Melancong...

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter