17 March 2014

Masih Lagi Mendapat CPUV Nuffnang

Posted by   on

Masih Lagi Mendapat CPUV Nuffnang | Sekian lama meninggalkan blog tanpa entri baru selama 74 hari menjadikan blog ini sepi tanpa penggunjung. Masa yang ada telah digunakan sebaiknya tanpa ada ruang masa untuk memberi perhatian untuk menaip entri untuk diceritakan.

Cerita yang hendak dikongsikan bersama telah lenyap dari fikiran bila tidak membuat catatan bila tiba masa ada masa untuk menaip di blog. Sepanjang SA tidak mengaktifkan diri, rupanya blog ini telah dapat CPUV Nuffnang walaupun kurang penggunjung. Kalau ikutkan sukar untuk mendapat CPUV jika penggunjung kurang dari 50.

CPUV Nuffnang On Going


Sebaliknya berlaku pada blog Jiwasyamsul dimana blog ini menerima 5 CPUV yang masih On Going. Agak terperanjat juga bila melihat blog SA ini boleh mendapat sebanyak itu CPUV. Bayangkan bagaimana Blogger lain yang mempunyai penggunjung yang tinggi tidak dapat CPUV sebanyak ini. Blog Wordpress milik SA mempunyai penggunjung lebih dari 100 sukar mendapat CPUV lebih dari 1.

Terfikir juga bagaimana agaknya pihak Nuffnang menilai sebuah blog untuk di beri CPUV... Tidak perlu anda jawab soalan tersebut, bila dah bagi kira bersyukur sudah cukup. Apa pun terima kasih pada pihak Nuffnang yang masih memberi kepercayaan pada blog ini untuk terus mendapat iklan CPUV.

Bagi yang tidak pernah dapat, tapi hendak tahu caranya, Anda taip sahaja pada En. Google untuk mendapat tips. Kalau malas hendak cari dekat En. Google boleh tekan pada blog ini pada bahagian atas yang tertulis Tips. Anda mungkin boleh jumpa cara mendapatkan Tips...

  1. Nampaknya salah satu cara nak dpt byk CPUV ni...jgn update blog, biar PV menjunam... huhu! Peliklah Nuffnang ni... BTW...tahniah! murah rezeki anda :)

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter