27 December 2015

Main Game Dengan Calculator

Posted by   on

Main Game Dengan Calculator | Selalunya apa yang kita tahu mengenai Calculator hanya boleh untuk melakukan pengiraan sahaja. Rupanya ada fungsi lain yang kita tidak tahu. Fungsi lain yang selama ini ada yang kita kurang ketahui ianya boleh juga untuk bermain game menggunakan calculator.

Bunyi seperti sukar hendak percaya bermain game dengan calculator. Game yang ada dalam calculator tidaklah sehebat atau secanggih dalam handphone. Cuma game yang boleh dimain hanyalah game tetris dan defender. Game seperti block masa dulu kita main sebelum game grafik muncul.


Walaupun calculator boleh digunakan untuk main game, tetapi masih ada tetapinya sebab menurut dari sumber video berkenaan hanya model-model tertentu Canon sahaja yang boleh berbuat demikian. Anda boleh layan sendiri video dibawah kalau hendak lihat sama ada betul ke calculator boleh di jadikan permainan game.


Lepas ini boleh cubanya sendiri dengan calculator sendiri. Game ini sekadar untuk hilangkan bosan sahaja, hendak lebih-lebih guna smartphone sendiri. Yang menarik bila guna calculator untuk main game, bos tak tahu yang kita tengah main Game sebab dia nampak seperti kita tengah sungguh-sungguh buat kerja.

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter