30 May 2014

WIFI Mengancam Kualiti Sperma

Posted by   on

Anda mesti tertarik dengan tajuk ini. Mana tidaknya zaman sekarang adalah zaman IT. Wifi boleh di dapati di mana sahaja dengan mudah. Ada juga antara kita menggunakan Broadband Wifi untuk Smartphone bagi mudah berkongsi dengan gajet lain.

Bagi anda yang gemar menggunakan Perkhidmatan Internet Wayarles (WIFI) lebih lagi lelaki ada berita kurang bagus untuk anda. Berita ini dari kajian oleh saintis luar negara yang melakukan ujikaji terhadap risiko gelombang Wifi pada manusia.

Sperma dan Ovem
Menurut Kajian baru-baru ini yang di buat penyelidik, pendedahan komputer dan WIFI boleh mengancam kualiti sperma.. Penyelidik membuat ujian terhadap Isyarat WIFI yang didekatkan dengan sperma didapati mengurangkan kualiti sperma serta mengubah kod Genetik.

Pengkaji mendapati bahawa suhu panas daripada komputer Riba turut menjadi sebab mengapa kualiti sperma menurun. Ini kerana sel tersebut amat sensetif terhadap suhu panas.

Kajian yang dilakukan mesti bersebab mungkin untuk kebaikan manusia. Kaum lelaki jangan risau ada cara mengelak situasi ini. SA ada baca infomation tips dimana apa yang penting jangan meletak sebarang isyarat gelombang handphone dan Wifi berdekatan dengan anu anda. Dengan kata lain jangan simpan dalam poket seluar. Kalau tidak faham sendirilah...

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter