17 September 2015

Rokok Pelangi

Posted by   on

Rokok Pelangi | Tengah jalan-jalan dalam dunia maya saya terlihat rekabentuk rokok yang menarik perhatian untuk di tekan. Apa yang menariknya ialah gambar yang memaparkan rokok yang dibaluti pelbagai corak yang berwarna.

Rokok Pelangi

Saya sangkakan ianya hanyalah kreativiti artis lukisan untuk membuatkan rokok kelihatan menarik untuk pameran lukisan dan arca. Rupanya bukan. Ianya adalah rokok Pelangi yang mengeluarkan asap berwarna warni yang berbagai warna. Ianya amat berainan sekali dengan rokok yang ada di dalam pasaran.

Perokok yang menghisap rokok Pelangi akan menghembuskan asap berwarna warni seakan pelangi. Nampak unik dan kreatif sungguh manusia yang mencipta rokok pelangi. Rokok sebelum ini hanya mengeluarkan asap putih dan kurang menarik.

Menurut cerita rokok pelangi popular di pasaran Indonesia. Tetapi harganya dalam rp80,000 dan nama rokok ini di Indonesia Sobraine Cocktail . Di negara kita Malaysia rokok pelangi telah berada di dalam pasaran tetapi ianya di bawa secara tidak sah.

Rokok Pelangi bara


Perempuan Seksi Hisap Rokok Pelangi

Gadis Hisap Rokok Pelangi

Menurut cerita dari perokok, hendak cari rokok pelangi agak sukar sedikit kerana penjual rokok pelangi akan menjualnya kepada orang tertentu sahaja bagi mengelak kantoi dengan penguatkuasa. Harga untuk rokok pelangi di Malaysia belum diketahui lagi.

Kehadiran rokok pelangi di Malaysia boleh menyebabkan peningkatan perokok di kalangan kanak-kanak dan juga wanita. Di harap rokok ini di haramkan atau kalau boleh jangan di viral atau di paparkan di kaca televisyen.

  1. Unik pula nampak tu...apapun tahnia jika tak merokok ya

    ReplyDelete

Thank For KoMeN... (n_n) Saya akan balas kunjungan Anda Kemudian...

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter